InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
Peter Liljedahl
Chanakya Wijeratne
Chunlan Jiang
Andrew Kercher
Anna Bergman
Ofer Marmur
Benjamin Rott
Jinfa Cai
Xiaoheng Yan
Ion Moutinho
Boris Koichu
Ami Mamolo
Roza Leikin
Ilya Sinitsky
|
On the density of Q in R: Imaginary dialogues scripted by undergraduate students
Ofer Marmur, Ion Moutinho, Rina Zazkis
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 53, Nº. 6, 2022, págs. 1297-1325
Uncovering hidden windmills across contexts
Xiaoheng Yan, Rina Zazkis
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 53, Nº. 2, 2022, págs. 535-548
Hilbert's Grand Hotel with a series twist
Chanakya Wijeratne, Ami Mamolo, Rina Zazkis
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 6, 2014, págs. 904-911
Derivative of area equals perimeter--coincidence or rule?
Rina Zazkis, Ilya Sinitsky, Roza Leikin
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 106, Nº 9, 2013, págs. 686-692
On the Connections Between General Educations Theories and Theories in Mathematics Education
Roza Leikin, Rina Zazkis
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 43, Nº 2, 2012, págs. 223-232
On the content-dependence of prospective teachers' knowledge: a case of exemplifying definitions
Roza Leikin, Rina Zazkis
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 41, Nº. 4, 2010, págs. 451-466
Understanding Primes: The Role of Representation
Peter Liljedahl, Rina Zazkis
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 35, Nº 3, 2004, págs. 164-186
Múltiplos, divisores y factores: explorando la red de conexiones de los estudiantes
Rina Zazkis
RELIME. Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa, ISSN 1665-2436, Vol. 4, Nº. 1, 2001, págs. 63-92
Definitional ambiguity: a case of continuous function
Andrew Kercher, Anna Bergman, Rina Zazkis
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú , Salvador Llinares Ciscar , Ángel Gutiérrez Rodríguez , Núria Planas i Raig , Vol. 3, 2022 (Research Reports Ja – Se), ISBN 978-84-1302-177-5, págs. 27-34
Mathematical problem posing: task variables, processes, and products
Jinfa Cai, Boris Koichu, Benjamin Rott, Rina Zazkis, Chunlan Jiang
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú , Salvador Llinares Ciscar , Ángel Gutiérrez Rodríguez , Núria Planas i Raig , Vol. 1, 2022 (Plenary Lectures, Plenary Panel, Research Forums, Working Groups, Seminar, National Presentation), ISBN 978-84-1302-175-1, págs. 119-145
On Numbers: Concepts, Operations, and Structure
Rina Zazkis, Ami Mamolo
The second handbook of research on the psychology of mathematics education: the journey continues / Ángel Gutiérrez Rodríguez (ed. lit.) , Gilah C. Leder (ed. lit.), Paolo Boero (ed. lit.) , 2016, ISBN 978-94-6300-561-6, págs. 39-71
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados