Instituciones
Área de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Derivative of area equals perimeter--coincidence or rule?
Rina Zazkis, Ilya Sinitsky, Roza Leikin
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 106, Nº 9, 2013, págs. 686-692
On the Connections Between General Educations Theories and Theories in Mathematics Education
Roza Leikin, Rina Zazkis
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 43, Nº 2, 2012, págs. 223-232
On the content-dependence of prospective teachers' knowledge: a case of exemplifying definitions
Roza Leikin, Rina Zazkis
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 41, Nº. 4, 2010, págs. 451-466
Translations toward connected mathematics
Mark Applebaum, Roza Leikin
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 103, Nº 8, 2010, págs. 562-569
Cooperative Learning in Mathematics
Orit Zaslavsky, Roza Leikin
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 92, Nº 3, 1999, págs. 240-246
Recent Advances in Research on Problem Solving and Problem Posing
Keith Weber, Roza Leikin
The second handbook of research on the psychology of mathematics education: the journey continues / Ángel Gutiérrez Rodríguez (ed. lit.) , Gilah C. Leder (ed. lit.), Paolo Boero (ed. lit.) , 2016, ISBN 978-94-6300-561-6, págs. 353-382
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados