InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Benjamin Rott
Chunlan Jiang
Jinfa Cai
Rina Zazkis
Abraham Berman
Avi Berman
Nelly Keller
Mirela Widder
Zehavit Kohen
Mirit Rachamim
Rachel Zaks
|
Using scaffolds in support of teachers as task designers in geometry: a case study
Mirit Rachamim, Abraham Berman, Boris Koichu
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 55, Nº. 8, 2024, págs. 1875-1895
An A Priori Measure of Visual Difficulty of 2-D Sketches Depicting 3-D Objects
Mirela Widder, Avi Berman, Boris Koichu
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 50, Nº 5, 2019, págs. 489-528
Networking theories by iterative unpacking.
Boris Koichu
PNA: Revista de investigación en didáctica de la matemática, ISSN-e 1887-3987, Vol. 8, Nº. 4, 2014, págs. 151-161
Boris Koichu
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 39, Nº. 4, 2008, págs. 443-454
Using online discussion forums for the professional development of mathematics teachers
Nelly Keller, Boris Koichu, Zehavit Kohen
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú , Salvador Llinares Ciscar , Ángel Gutiérrez Rodríguez , Núria Planas i Raig , Vol. 3, 2022 (Research Reports Ja – Se), ISBN 978-84-1302-177-5, págs. 19-26
Mathematical problem posing: task variables, processes, and products
Jinfa Cai, Boris Koichu, Benjamin Rott, Rina Zazkis, Chunlan Jiang
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú , Salvador Llinares Ciscar , Ángel Gutiérrez Rodríguez , Núria Planas i Raig , Vol. 1, 2022 (Plenary Lectures, Plenary Panel, Research Forums, Working Groups, Seminar, National Presentation), ISBN 978-84-1302-175-1, págs. 119-145
How do teachers adopt autonomous problem solving as a classroom practice?
Rachel Zaks, Boris Koichu
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú , Salvador Llinares Ciscar , Ángel Gutiérrez Rodríguez , Núria Planas i Raig , Vol. 4, 2022 (Research Reports (Si – Z) · Oral Communications, Poster Presentations), ISBN 978-84-1302-178-2, págs. 147-154
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados