InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Christine McDonald
Thanasis Daradoumis
Xia Li
Ángel Alejandro Juan Pérez
Tim W. Lowe
Eric Morris
Mitra Jazayeri
Sebastián Ventura Soto
Lyndon Walker
Ben D. Mestel
Suzanne L. Snead
Camilla R. Jordan
Daniel Laurence
Francis Duah
Hans Cuypers
Anthony C. Croft
Therese Keane
Julia Lamborn
Peter K. Dunn
Michelle Dunn
Diane Donovan
Christopher Tisdell
María Antonia Huertas Sánchez
Wendy Scott
|
Mitra Jazayeri, Xia Li, Eric Morris, Daniel Laurence, Birgit Loch
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 55, Nº. 8, 2024, págs. 1769-1788
Suzanne L. Snead, Therese Keane, Birgit Loch
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 54, Nº. 10, 2023, págs. 2086-2102
Suzanne L. Snead, Lyndon Walker, Birgit Loch
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 53, Nº. 1, 2022, págs. 227-239
Michelle Dunn, Birgit Loch, Wendy Scott
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 1, 2018, págs. 31-45
Games and simulation in higher education
Ángel Alejandro Juan Pérez , Birgit Loch, Thanasis Daradoumis , Sebastián Ventura Soto
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 14, 2017
How useful are closed captions for learning mathematics via online video?
Christopher Tisdell, Birgit Loch
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 229-243
Birgit Loch, Julia Lamborn
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 47, Nº. 1, 2016, págs. 29-44
StatsCasts: screencasts for complementing lectures in statistics classes
Peter K. Dunn, Christine McDonald, Birgit Loch
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 46, Nº. 4, 2015, págs. 521-532
Master's students' perceptions of Microsoft Word for mathematical typesetting.
Birgit Loch, Tim W. Lowe, Ben D. Mestel
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 34, Nº. 2, 2015, págs. 91-101
Birgit Loch, Camilla R. Jordan
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 2, 2014, págs. 256-268
'I'm worried about the correctness: undergraduate students as producers of screencasts of mathematical explanations for their peers ¿ lecturer and student perceptions
Anthony C. Croft, Francis Duah, Birgit Loch
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 7, 2013, págs. 1045-1055
Closing the feedback loop: engaging students in large first-year mathematics test revision sessions using pen-enabled screens
Diane Donovan, Birgit Loch
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 1, 2013, págs. 1-13
Monográfico: «Aprendizaje virtual de las matemáticas»
María Antonia Huertas Sánchez , Hans Cuypers, Birgit Loch, Ángel Alejandro Juan Pérez
RUSC. Universities and Knowledge Society Journal, ISSN-e 1698-580X, Vol. 9, Nº. 1, 2012, págs. 86-91
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados