págs. 163-184
Using a virtual population to authentically teach epidemiology and biostatistics
Peter K. Dunn, Sharn Donnison, Rachel Cole, Michael G. Bulmer
págs. 185-201
Implementing a flipped instructional model in college algebra: profiles of student activity
Kristin Lesseig, Paul Krouss
págs. 202-214
Warren Lake, Margie Wallin, Geoff Woolcott, Wendy Boyd, Alan Forster, Cristos Markopoulos, William Boyd
págs. 215-228
How useful are closed captions for learning mathematics via online video?
Christopher Tisdell, Birgit Loch
págs. 229-243
págs. 244-255
págs. 256-260
Michael de Villiers
págs. 260-267
págs. 267-277
págs. 278-284
págs. 285-289
págs. 289-300
págs. 300-306
Symmetry and the golden ratio in the analysis of a regular pentagon
Amelia Carolina Sparavigna, Mauro Maria Baldi
págs. 306-316
págs. 317-324
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados