Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Jonathan Epstein
Wayne Stewart
John Hannah
Barbara Kensington-Miller
Michael O. J. Thomas
Tien Tran
Jonathan Troup
Mike Thomas
Jamie Sneddon
Michael Thomas
|
Sepideh Stewart, Jonathan Epstein, Jonathan Troup
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 50, Nº. 7, 2019, págs. 1011-1023
John Hannah, Sepideh Stewart, Michael Thomas
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 35, Nº. 4, 2016, págs. 216-235
Teaching Bayesian statistics to undergraduate students through debates
Sepideh Stewart, Wayne Stewart
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 51, Nº 6, 2014, págs. 653-663
Barbara Kensington-Miller, Jamie Sneddon, Sepideh Stewart
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 6, 2014, págs. 827-838
Teaching Markov Chain Monte Carlo: revealing the Basic Ideas Behind the Algorithm
Wayne Stewart, Sepideh Stewart
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 24, Nº. 1, 2014, págs. 25-45
Taking clickers to the next level: a contingent teaching model
Sepideh Stewart, Wayne Stewart
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 8, 2013, págs. 1093-1106
Emphasizing language and visualization in teaching linear algebra
John Hannah, Sepideh Stewart, Mike Thomas
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 4, 2013, págs. 475-489
Student learning of basis, span and linear independence in linear algebra
Sepideh Stewart, Michael O. J. Thomas
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 41, Nº. 2, 2010, págs. 173-188
A framework for mathematical thinking: the case of linear algebra
Sepideh Stewart, Michael O. J. Thomas
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 40, Nº. 7, 2009, págs. 951-961
Linear algebra proofs: Ways of understanding and ways of thinking in the formal world
Sepideh Stewart, Tien Tran
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú , Salvador Llinares Ciscar
, Ángel Gutiérrez Rodríguez
, Núria Planas i Raig
, Vol. 4, 2022 (Research Reports (Si – Z) · Oral Communications, Poster Presentations), ISBN 978-84-1302-178-2, págs. 43-50
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados