InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Ian Cantley
Michael Carr
John O´Donoghe
Miriam Liston
Brian Carroll
Lorraine Harbison
Dominic Quinn
John O'Donoghue
Cormac Breen
Niamh O´Meara
Aibhin Bray
Lisa O´Keeffe
Patrik Jonnson
Olivia Fitzmaurice
Mary Clare O�Hara
Fiona Faulkner
|
Fiona Faulkner, Cormac Breen, Mark Prendergast, Michael Carr
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 54, Nº. 2, 2023, págs. 220-249
Niamh O´Meara, Mark Prendergast, Ian Cantley, Lorraine Harbison, Mary Clare O�Hara
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 51, Nº. 4, 2020, págs. 497-519
Investigating secondary students beliefs about mathematical problem-solving
Mark Prendergast, Cormac Breen, Aibhin Bray, Fiona Faulkner, Brian Carroll, Dominic Quinn, Michael Carr
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 8, 2018, págs. 1203-1218
Time allocated to mathematics in post-primary schools in Ireland: are we in double trouble?
Niamh O´Meara, Mark Prendergast
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 4, 2018, págs. 501-516
Assigning mathematics instruction time in secondary schools: what are the influential factors?
Mark Prendergast, Niamh O´Meara
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 47, Nº. 8, 2016, págs. 1137-1155
Investigating the engagement of mature students with mathematics learning support.
Cormac Breen, Mark Prendergast, Michael Carr
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 34, Nº. 1, 2015, págs. 16-25
Mark Prendergast, John O'Donoghue
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 8, 2014, págs. 1115-1130
Mark Prendergast, John O´Donoghe
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 6, 2014, págs. 795-812
Mathematical thinking: challenging prospective teachers to do more than "talk the talk"
Mark Prendergast, Patrik Jonnson, Olivia Fitzmaurice, Miriam Liston, Lisa O´Keeffe, Niamh O´Meara
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 5, 2014, págs. 635-647
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados