págs. 1115-1130
Berit Bungum, Saeed Manshadi, Dag Atle Lysne
págs. 1131-1145
págs. 1146-1166
Ljerka Jukic Matic, Bettina Dahl
págs. 1167-1187
The impact of taking a college pre-calculus course on students¿ college calculus performance
G. Sonnert, Philip M. Sadler
págs. 1188-1207
págs. 1208-1219
págs. 1220-1232
Learning to prove: from examples to general statements
Buma Abramovitz, Miryam Berezina, Abraham Berman
págs. 1233-1248
A simple classroom model for the spread of a disease
Martin Griffiths, Anthony Baker, Christopher Brown
págs. 1248-1254
A geometrical construction of inverse points with respect to an ellipse
Jose Luis Ramirez, Gustavo N. Rubiano O.
págs. 1254-1259
págs. 1260-1265
págs. 1265-1273
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados