Instituciones
Área de conocimientoAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
Corey Webel
Andrew Otten
D. Lee Clark
Mitchelle M Wambua
Lorraine M. Males
Laurie O. Cavey
Beth Herbel Eisenmann
David Custer
Ryan Andrew Nivens
Jennifer J. Kaplan
Nicholas J. Gilbertson
Christopher Zin
Rajendran Govender
Edward Corcoran
Sam Shah
Margaret Kinzel
|
Who Should Learn Proving and Why: An Examination of Secondary Mathematics Teachers’ Perspectives
Samuel Otten, Mitchelle M Wambua, Rajendran Govender
International Electronic Journal of Mathematics Education, ISSN-e 1306-3030, Vol. 16, Nº. 3, 2021
Assessing Journal Quality in Mathematics Education
Ryan Andrew Nivens, Samuel Otten
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 48, Nº 4, 2017, págs. 348-368
Selecting systems of linear equations
Samuel Otten, Andrew Otten, Sam Shah (ed. lit.), David Custer (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 3, 2016, págs. 222-226
Teaching in a world with PhotoMath
Corey Webel, Samuel Otten
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 5, 2015-2016, págs. 368-373
Not all opportunities to prove are the same
Nicholas J. Gilbertson, Samuel Otten, Lorraine M. Males, D. Lee Clark, Margaret Kinzel (ed. lit.), Laurie O. Cavey (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 107, Nº 2, 2013, págs. 138-142
Optimization: old dogs and new tasks
Jennifer J. Kaplan, Samuel Otten
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 105, Nº 9, 2012, págs. 686-691
In a class with Klein: generating a model of the hyperbolic plane.
Samuel Otten, Christopher Zin
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 22, Nº. 2, 2012, págs. 85-96
Mapping Mathematics in Classroom Discourse
Beth Herbel Eisenmann, Samuel Otten
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 42, Nº 5, 2011, págs. 451-485
Cornered by the real world: a defense of mathematics
Samuel Otten
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 105, Nº 1, 2011, págs. 20-25
Teaching teachers about measurement: a varied approach.
Samuel Otten, Edward Corcoran
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 21, Nº. 4, 2011, págs. 316-322
Proof in algebra: reasoning beyond examples
Samuel Otten, Beth Herbel Eisenmann, Lorraine M. Males
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 103, Nº 7, 2010, págs. 514-518
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados