InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Rita Moller
Bridgette Yani
Inmaculada Menéndez
Christer Bergsten
Ansie Harding
Teresa Carrillo
Owe Kågesten
Owe Kagesten
Ludwig Zöller
Joanna Mamona-Downs
Wha Suck Lee
Edward Derbyshire
Batseba Mofolo-Mbokane
Ted Eisenberg
Pedro Javier Dorta Antequera
Greg Oates
Felipe Rodríguez de Castro
Anneli Billman
Hans von Suchodoletz
|
Academic maturity of students in an extended programme in mathematics
Bridgette Yani, Ansie Harding, Johann Engelbrecht
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 50, Nº. 7, 2019, págs. 1037-1049
Anneli Billman, Ansie Harding, Johann Engelbrecht
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 6, 2018, págs. 809-823
Tensor calculus: unlearning vector calculus
Wha Suck Lee, Johann Engelbrecht, Rita Moller
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 2, 2018, págs. 293-304
Christer Bergsten, Johann Engelbrecht, Owe Kågesten
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 46, Nº. 7, 2015, págs. 979-990
Interventions to improve teaching and learning in first year mathematics courses
Johann Engelbrecht, Ansie Harding
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 46, Nº. 7, 2015, págs. 1046-1060
Learning difficulties with solids of revolution: classroom observations
Batseba Mofolo-Mbokane, Johann Engelbrecht, Ansie Harding
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 7, 2013, págs. 1065-1080
Advanced mathematical topics: transitions, evolutions and changes of foci
Ted Eisenberg, Johann Engelbrecht, Joanna Mamona-Downs
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 41, Nº. 2, 2010, págs. 139-141
Adding structure to the transition process to advanced mathematical activity
Johann Engelbrecht
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 41, Nº. 2, 2010, págs. 143-154
Mathematics in a dynamic environment
Greg Oates, Johann Engelbrecht
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 40, Nº. 7, 2009, págs. 847-849
Undergraduate students' preference for procedural to conceptual solutions to mathematical problems
Johann Engelbrecht, Christer Bergsten, Owe Kagesten
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 40, Nº. 7, 2009, págs. 927-940
Sibling curves 3: imaginary siblings and tracing complex roots
Ansie Harding, Johann Engelbrecht
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 40, Nº. 7, 2009, págs. 989-996
New numbers in mathematics in South Africa
Johann Engelbrecht, Ansie Harding
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 40, Nº. 1, 2009, págs. 73-86
Saharan Dust and the Aerosols on the Canary Islands: Past and Present
Inmaculada Menéndez, Edward Derbyshire, Johann Engelbrecht, Hans von Suchodoletz, Ludwig Zöller, Pedro Javier Dorta Antequera , Teresa Carrillo, Felipe Rodríguez de Castro
Airbone particulates / Ming Cheng (ed. lit.), Wen Liu (ed. lit.), 2009, ISBN 978-1-60692-907-0, págs. 39-80
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados