InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Daniela Ferrarelo, Maria Flavia Mammana, Mario Pennisi
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 4, 2018, págs. 628-641
Homothetic transformations and geometric loci: properties of triangles and quadrilaterals
Maria Flavia Mammana
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 47, Nº. 7, 2016, págs. 1103-1119
From geometry to algebra: the Euclidean way with technology
Daniela Ferrarelo, Maria Flavia Mammana, Mario Pennisi
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 47, Nº. 4, 2016, págs. 597-605
Teaching/learning Geometric Transformations in High School with DGS
Daniela Ferrarelo, Maria Flavia Mammana, Mario Pennisi
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 21, Nº. 1, 2014 (Ejemplar dedicado a: CADGME 2012), págs. 11-18
Geometric loci and homothetic transformations
Daniela Ferrarelo, Maria Flavia Mammana, Mario Pennisi
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 2, 2014, págs. 282-291
Maria Flavia Mammana, Biagio Micale, Mario Pennisi
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 40, Nº. 6, 2009, págs. 817-828
Supporting teachers in choosing mathematics learning videos
I. Ratnayake, R. Bruder, Maria Flavia Mammana, E. Taranto
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 6th-7th, 2020, Online) / coord. por Luis Gómez Chova , A. López Martínez, I. Candel Torres, 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 3022-3031
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados