InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Julian Williams
Lara Alcock
David Sirl
Arun Godwin Patel
Yuriy Rogovchenko
Laura Black
Carol L. Robinson
Stephanie Thomas
Olov Viirman
Diane Harris
Birgit Pepin
Stephen J. Broughton
|
Paul Hernandez-Martinez, Stephanie Thomas, Olov Viirman, Yuriy Rogovchenko
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 52, Nº. 2, 2021, págs. 165-177
Study Habits and Attainment in Undergraduate Mathematics: A Social Network Analysis
Lara Alcock, Paul Hernandez-Martinez, Arun Godwin Patel, David Sirl
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 51, Nº 1, 2020, págs. 26-49
Re-thinking science capital: the role of ‘capital’ and ‘identity’ in mediating students’ engagement with mathematically demanding programmes at university
Laura Black, Paul Hernandez-Martinez
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 35, Nº. 3, 2016, págs. 131-143
Mathematics and its value for engineering students: what are the implications for teaching?
Diane Harris, Laura Black, Paul Hernandez-Martinez, Birgit Pepin, Julian Williams
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 46, Nº. 3, 2015, págs. 321-336
Lecturers´perspectives on the use of a mathematics-based computer-aided assessment system.
Stephen J. Broughton, Carol L. Robinson, Paul Hernandez-Martinez
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 32, Nº. 2, 2013, págs. 88-94
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados