Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Paul Hernandez-Martinez
Julian Williams
Christian E. Salas Riquelme
Darinka Radovic Sendra
Diane Harris
Birgit Pepin
|
Being a Girl Mathematician: Diversity of Positive Mathematical Identities in a Secondary Classroom
Darinka Radovic Sendra, Laura Black, Christian E. Salas Riquelme, Julian Williams
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 48, Nº 4, 2017, págs. 434-464
Re-thinking science capital: the role of ‘capital’ and ‘identity’ in mediating students’ engagement with mathematically demanding programmes at university
Laura Black, Paul Hernandez-Martinez
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 35, Nº. 3, 2016, págs. 131-143
Mathematics and its value for engineering students: what are the implications for teaching?
Diane Harris, Laura Black, Paul Hernandez-Martinez, Birgit Pepin, Julian Williams
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 46, Nº. 3, 2015, págs. 321-336
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados