InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
M. Zandieh
Megan Wawro
Estrella Johnson
David M. Bressoud
Samuel P. Shen
Johan Källander
Naneh Apkarian
Dov Zazkis
Marilyn P. Carlson
Jessica Ellis Hagman
Cristine Larson
Michelle Zandieh
Oh Nam Kwon
Vilma Mesa
Matthew Voigt
Casey Hawthorne
Sean Larsen
Angie Hodge
Antonio Estevan Martinez
Natalie E. Selinski
Franklin Sweeney
Jessica M. Ellis
Karen Marrongelle
|
Matthew Voigt, Chris Rasmussen, Antonio Estevan Martinez
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 53, Nº. 12, 2022, págs. 3286-3306
Chris Rasmussen, Johan Källander
ARQ, ISSN-e 0717-6996, ISSN 0716-0852, Nº. 109, 2021, págs. 78-85
Undergraduate course variations in precalculus through Calculus 2
Matthew Voigt, Naneh Apkarian, Chris Rasmussen
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 51, Nº. 6, 2020, págs. 858-875
Characteristics of Precalculus Through Calculus 2 Programs: Insights From a National Census Survey
Chris Rasmussen, Naneh Apkarian, Jessica Ellis Hagman, Estrella Johnson, Sean Larsen, David M. Bressoud
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 50, Nº 1, 2019, págs. 98-112
Opinion: Four Goals for Instructors Using Inquiry-Based Learning
Chris Rasmussen, Angie Hodge, Karen Marrongelle, Oh Nam Kwon
Notices of the American Mathematical Society, ISSN 0002-9920, Vol. 67, Nº. 11, 2017, págs. 1308-1312
It's about time: the relationships between coverage and instructional practices in college calculus
Estrella Johnson, Jessica M. Ellis, Chris Rasmussen
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 47, Nº. 4, 2016, págs. 491-504
Seven Characteristics of Successful Calculus Programs
David M. Bressoud, Chris Rasmussen
Notices of the American Mathematical Society, ISSN 0002-9920, Vol. 62, Nº. 2, 2015, págs. 144-146
Natalie E. Selinski, Chris Rasmussen, Megan Wawro, Michelle Zandieh
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 45, Nº 5, 2014, págs. 550-583
A Mean-Based Approach for Teaching the Concept of Integration
Dov Zazkis, Chris Rasmussen, Samuel P. Shen
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 24, Nº. 2, 2014, págs. 116-137
The calculus student: insights from the Mathematical Association of America national study
David M. Bressoud, Marilyn P. Carlson, Vilma Mesa, Chris Rasmussen
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 5, 2013, págs. 685-698
An Inquiry-Oriented Approach to Span and Linear Independence: the Case of the Magic Carpet Ride Sequence
Megan Wawro, Chris Rasmussen, M. Zandieh, Franklin Sweeney, Cristine Larson
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 22, Nº. 8, 2012, págs. 577-599
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados