InstitucionesÁrea de conocimientoAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
Giampaolo Chiappini
Chronis Kynigos
Barbara Jaworski
Despina Potari
Foteini Moustaki
Nikolaos Vroutsis
Fabrice Vandebrouck
Jean-Baptiste Lagrange
Michal Ayalon
Chrissavgi Triantafillou
Maria Latsi
Samaher Nama
|
Designing for Instrumentalisation: Constructionist Perspectives on Instrumental Theory
Chronis Kynigos, Giorgos Psycharis
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 20, Nº. 1, 2013 (Ejemplar dedicado a: Activity Theoretical Approaches to Mathematics Classroom Practices with the Use of Technology - Part 2), págs. 15-20
Activity Theoretical Approaches to Mathematics Classroom Practices with the Use of Technology.
Fabrice Vandebrouck, Giampaolo Chiappini, Barbara Jaworski, Jean-Baptiste Lagrange, Giorgos Psycharis
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 19, Nº. 4, 2012, págs. 127-134
Meanings Generated While Using Algebraic�Like Formalism to Construct and Control Animated Models.
Chronis Kynigos, Giorgos Psycharis, Foteini Moustaki
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 17, Nº. 1, 2010, págs. 17-32
Meanings for Fraction as Number-Measure by Exploring the Number Line.
Giorgos Psycharis, Maria Latsi, Chronis Kynigos
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 16, Nº. 3, 2009, págs. 91-108
Transforming critical events through script writing in mathematics teacher education
Michal Ayalon, Despina Potari, Giorgos Psycharis, Samaher Nama
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú , Salvador Llinares Ciscar , Ángel Gutiérrez Rodríguez , Núria Planas i Raig , Vol. 2, 2022 (Research Reports A – H), ISBN 978-84-1302-176-8, págs. 43-50
Studying mathematics teachers’ design of tasks inspired by authentic practices
Nikolaos Vroutsis, Giorgos Psycharis, Chrissavgi Triantafillou
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú , Salvador Llinares Ciscar , Ángel Gutiérrez Rodríguez , Núria Planas i Raig , Vol. 4, 2022 (Research Reports (Si – Z) · Oral Communications, Poster Presentations), ISBN 978-84-1302-178-2, págs. 115-122
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados