InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Maths in the time of social media: conceptualizing the Internet phenomenon of mathematical memes
Giulia Bini, Ornella Robutti, Angelika Bikner-Ahsbahs
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 53, Nº. 6, 2022, págs. 1257-1296
Mathematics teacher educators’ work to foster an inquiry community
Gabriella Pocalana, Ornella Robutti
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú , Salvador Llinares Ciscar , Ángel Gutiérrez Rodríguez , Núria Planas i Raig , Vol. 3, 2022 (Research Reports Ja – Se), ISBN 978-84-1302-177-5, págs. 323-330
4. Space-time representations in young children: thinking through gestures in motion experiments
Ornella Robutti
Representational systems and practices as learning tools / Christopher Andersen (ed. lit.), Nora Scheuer (ed. lit.), María del Puy Pérez Echeverría (ed. lit.), Eva V. Teubal (ed. lit.), 2009, ISBN 90-8790-493-2, págs. 59-76
Space-time representations in young children: thinking trough gestures in motion experiments
Ornella Robutti
Representational systems and practices as learning tools / coord. por Christopher Andersen, Nora Scheuer, María del Puy Pérez Echeverría, Eva V. Teubal, 2009, ISBN 978-90-8790-493-7, págs. 59-76
The Role and Uses of Technologies for the Teaching of Algebra and Calculus: ideas discussed at PME over the last 30 years
Francesca Ferrara, Dave Pratt, Ornella Robutti
Handbook of research on the psychology of mathematics education: past, present and future / coord. por Ángel Gutiérrez Rodríguez , Paolo Boero , 2006, ISBN 90-77874-19-4, págs. 237-273
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados