InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Laura Abreu-Sanchez
Charity Bauduin
Jillian D. Johnson
Tanya Vik Blai
Robert C. Schoen
Nancy Rivera
Luz A. Maldonado
Lee-Ann Fink
|
Unlocking mathematical understanding together through FACT Meetings
Wendy S. Bray, Jillian D. Johnson, Nancy Rivera, Lee-Ann Fink, Charity Bauduin, Robert C. Schoen
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 25, Nº 6, 2019 (Ejemplar dedicado a: 2019 Focus issue going beyond the gradebook using student work to guide instruction), págs. 370-377
Foster fact fluency with number string discussions
Wendy S. Bray, Luz A. Maldonado
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 25, Nº 2, 2018 (Ejemplar dedicado a: Moving beyong show & tell. Intentional mathematical discourse), págs. 86-93
Stimulating base-ten reasoning with context
Wendy S. Bray, Tanya Vik Blai
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 24, Nº 2, 2017, págs. 120-127
Using number sense to compare fractions: Reflect and discuss
Wendy S. Bray, Laura Abreu-Sanchez
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 17, Nº 2, 2010, págs. 90-97
Wendy S. Bray
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 16, Nº 3, 2009 (Ejemplar dedicado a: Equity: Teaching, learning, and assessing mathematics for diverse populations), págs. 178-183
Supporting Diverse Learners: Teacher Collaboration in an Inclusive Classroom
Wendy S. Bray
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 11, Nº 6, 2005, págs. 324-329
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados