Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Are 9th grade students ready to engage in the theoretical discursive process in geometry?
Yavuz Karpuz, Bulent Guven
REDIMAT, ISSN-e 2014-3621, Vol. 11, Nº. 1, 2022 (Ejemplar dedicado a: REDIMAT), págs. 86-112
Evaluating students’ conceptual and procedural understanding of sampling distributions
Zeynep Medine Ozmen, Bulent Guven
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 50, Nº. 1, 2019, págs. 25-45
Using empirical evidence in the process of proving: the case of Dynamic Geometry
Bulent Guven, Erdem Cekmez, Ilhan Karatas
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 29, Nº. 4, 2010, págs. 193-207
Students discovering spherical geometry using dynamic geometry software
Bulent Guven, Ilhan Karatas
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 40, Nº. 3, 2009, págs. 331-340
Khayyam with Cabri: experiences of pre-service mathematics teachers with Khayyam's solution of cubic equations in dynamic geometry environment
Adnan Baki, Bulent Guven
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 28, Nº. 1, 2009, págs. 1-9
Using dynamic geometry software to convey real-world situations into the classroom: the experience of student mathematics teachers with a minimum network problem
Bulent Guven
Teaching mathematics and its applications, ISSN 0268-3679, Vol. 27, Nº. 1, 2008, págs. 24-37
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados