Localización:Nuevas formas de aprendizaje en la era digital: en busca de una educación inclusiva / coord. por Luisa Vega Caro, Alba Vico-Bosch, David Recio Moreno, 2021, ISBN 978-84-1377-321-6, págs. 1186-1204
Hannula, M. S., Di Martino, P., Pantziara, M., Zhang, Q., Morselli, F., Heyd-Metzuyanim, E., . . . Jansen, A. (2016). Attitudes, Beliefs,...
Hart, L. E. (1989). Describing the affective domain: Saying what we mean. In D. B. McLeod & V. M. Adams (Eds.), Affect and mathematical...
Hart, L. E., y Walker, J. (1993). The role of affect in teaching and learning mathematics. En D.T. Owens (Eds.), Research ideas for the classroom:...
Hernández, R., Fernández, C., y Baptista, L. (2014). Metodología de la investigación (6ª ed.). McGRAW-HILL.
Hill, D., & Bilgin, A. A. (2018). Pre-Service Primary Teachers’ Attitudes towards Mathematics in an Australian University. Creative Education,...
Johnson, B., & Christensen, L. (2014). Educational research: Quantitative, qualitative, and mixed approaches (5th edition). Sage.
León-Mantero, C., Casas-Rosal, J. C., Pedrosa-Jesús, C., & Maz-Machado, A. (2020). Measuring attitude towards mathematics using Likert...
Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación (2006). Boletín Oficial del Estado, 2006(106), 17158-17207. Recuperado de https://www.boe.es/eli/es/lo/2006/05/03/2
Rabideau, S.T. (2005). Effects of achievement motivation on behavior. Retrieved from. Recuperado de http://www.personalityresearch.org/papers/rabideau.html
Real Academia Española (2014). Diccionario de la lengua española (23.ª ed.). Consultado en http://www.rae.es/rae.html