págs. 3-9
págs. 11-17
Online evaluation in Mathematics courses with iTest: assessment of students learning from pre-school through college
Nuria Joglar Prieto , Diego Martín, José Manuel Colmenar
págs. 19-33
Teaching classical mechanics using an applied example: Modelling and Software
M. A. García March, José María Isidro San Juan , M. Zacarés, Miguel Arevalillo Herráez , Juan Luis González-Santander Martínez , Llúcia Monreal Mengual, C.I. López Javier
págs. 35-43
Derivative-based optimization in colour image filtering an application for derivative learning
A. Sapena, S. Morillas, José Camacho
págs. 45-55
Obtenció dels modes de resonancia a una geometria complexa: proposta didàctica de modelització amb elements finits
E. Fuster Garcia, Lluís Miquel García Raffi , V. Romero García
págs. 57-65
Técnicas Monte Carlo aplicadas a la resolución de ecuaciones en derivadas parciales
Armando Serrano Lombillo
págs. 67-87
La tradición matemática griega y el dominio del mundo en el Renacimiento
Javier García Raffi
págs. 89-104
A software system to teach economics to secondary school and first year engineering students
M. A. García March, M. Zacarés, José María Isidro San Juan , Llúcia Monreal Mengual, C.I. López Javier, Miguel Arevalillo Herráez
págs. 105-113
Artículo de opinión: Una reflexión sobre el papel del profesor de matemáticas
Miquel Escudero
págs. 115-119
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados