Ir al contenido

Documat


Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe.

Imagen de portada del libro Contextos universitarios transformadores

Información General

Resumen

  • A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia

Otros catálogos

Identificadores de libro

  • Citas a capítulos: 4 Citas

Listado de artículos

    • Comunicacións. Aplicación educativa das Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC)

      • El aula como Espacio Arquitectónico en la docencia 2.0 (II)

        José Ramón Alonso Pereira, Miguel Abelleira Doldán, Enrique Manuel Blanco Lorenzo, Juan Antonio Caridad Graña, Antonio Santiago Río Vázquez

        págs. 3-13

        Artículo
      • Utilización de screencasts para un aprendizaje activo

        Manuel Becerra, María-Isabel González-Siso

        págs. 15-23

        Artículo
      • Experiencia de creación del MOOC “Música para el siglo XXI: aportaciones del software libre a la educación musical”

        Rocío Chao-Fernández, Abraham Felpeto Guerrero, Rubén Vázquez Sánchez

        págs. 25-39

        Artículo
      • Docencia en Sistemas de Acceso á Información: detección de plaxios, emprego de tecnoloxías avanzadas para desenvolvemento software e achegamento da experiencia na industria á aula

        Paula López-Otero Árbol académico, Daniel Valcarce, Javier Parapar Árbol académico, Álvaro Barreiro García Árbol académico

        págs. 41-55

        Artículo
      • Kahoot! y Challenge, recursos online para las asignaturas de “Lengua española” y “Lengua inglesa” en los grados de Traducción y Comunicación Intercultural, Publicidad y Relaciones Públicas y Turismo

        Ana Montoya Reyes, Sarah Moss, Blanca Riestra

        págs. 57-69

        Artículo
      • Gamificación e interactividade nas aulas da UDC

        Laura Nieto-Riveiro Árbol académico, Betania Groba, Javier Pereira-Loureiro Árbol académico, Thais Pousada

        págs. 71-81

        Artículo
      • A optimización da coordinación de prácticas externas a través dunha APP

        Teresa Piñeiro Otero

        págs. 83-96

        Artículo
    • Comunicacións. Metodoloxías activas e recursos para a avaliación

      • Experiencia didáctica de una adaptación de 3 famosos programas de TV: First Dates, MásterChef y Pekín Express al aula universitaria

        Víctor Arufe Giráldez

        págs. 99-116

        Artículo
      • Aplicación del modelo de clase al revés a la enseñanza de ingeniería hidráulica

        María Bermúdez Pita Árbol académico, Jerónimo Puertas Árbol académico, Félix Sánchez-Tembleque, Luis Cea

        págs. 117-129

        Artículo
      • Aplicación del método del caso al aprendizaje de la Dirección Estratégica

        Nuria Calvo, Esther Barros-Campello, David Rodríguez González

        págs. 131-147

        Artículo
      • Una experiencia de flipped classroom aplicada a la docencia del Dibujo de Arquitectura

        Eduardo Alfonso Caridad Yáñez, Paula Fernández-Gago Longueira, Carlos Mantiñán Campos

        págs. 149-160

        Artículo
      • Taller de Arquitectura: confluencia de ejes temáticos de innovación docente

        Amparo Casares-Gallego, Antonio Raya de Blas

        págs. 161-174

        Artículo
      • Avaliación 4.0: avaliación cooperativa en metodoloxías con aprendizaxe invertida

        Paula-María Castro-Castro Árbol académico, Adriana Dapena Árbol académico, Francisco Javier Vázquez Araujo Árbol académico, Francisco Laport

        págs. 175-188

        Artículo
      • “Activación” e “dixitalización” nas aulas de Matemáticas Financeiras: a revolución de construír o proceso de aprender

        Fernando DeLlano-Paz, Paulino Martínez Fernández

        págs. 189-198

        Artículo
      • Da Facultade de Economía e Empresa (UDC) á práctica profesional: o TFG baseado en ABPy como ponte académica-formativa “experiencial”

        Fernando DeLlano-Paz, Paulino Martínez Fernández

        págs. 199-212

        Artículo
      • Una experiencia en el laboratorio de ciencias para el alumnado del grado de Educación Infantil

        Carles Dulsat Ortiz

        págs. 213-227

        Artículo
      • Turismo: llevar el Derecho al día a día

        Lito García Abad

        págs. 229-237

        Artículo
      • Adquisición de competencias genéricas en una materia de corte técnico: propuestas metodológicas

        Emilio Martín Gutiérrez, Javier Estévez-Cimadevila Árbol académico, Dolores Otero Chans, Félix Suárez-Riestra

        págs. 239-253

        Artículo
      • A pedagoxía narrativa como elemento de avaliación da aprendizaxe clínica no grao de Enfermaría

        María Jesús Movilla Fernández, Emma Rodríguez Maseda, Carla Freijomil Vázquez, Sara Fernández Basanta

        págs. 255-268

        Artículo
      • “Palabras que moven o mundo”: o ensino da literatura máis aló das aulas universitarias

        María Montserrat Muriano Rodríguez, Estefanía Mosquera-Castro

        págs. 269-290

        Artículo
      • Uso das rúbricas de avaliación, a avaliación entre pares e a autoavaliación para mellorar as competencias do alumno

        Acacia Naves

        págs. 291-300

        Artículo
    • Comunicacións. Impulso da Responsabilidade Social Universitaria

    • Comunicacións. Xestión de centros e colaboración entre docentes

      • Mentoría entre iguales: experiencia piloto entre alumnos de Música de Máster y Doctorado en la Universidade da Coruña

        Rocío Chao-Fernández, Rubén Vázquez Sánchez, Adrián Felpeto Guerreo

        págs. 441-450

        Artículo
      • La Coordinación del Grado y el Plan de Acción Tutorial en la Facultad de Sociología: la necesidad de un trabajo conjunto

        Montserrat Golías Pérez, Elvira Santiago-Gómez

        págs. 451-468

        Artículo
      • Coordinación entre docencia e investigación, para la mejora de la comprensión de procesos y la motivación de los estudiantes de ingeniería, y la colaboración entre docentes, para reducir el esfuerzo en innovación

        Juan Naves, Acacia Naves, Jose Anta

        págs. 469-478

        Artículo
    • Posters. Aplicación educativa das Tecnoloxías da Información e da comunicación (TIC)

    • Posters. Metodoloxías activas e recursos para a avaliación

    • Posters. Impulso da Responsabilidad Social Universitaria

      • Empty Coruña? Un dispositivo académico transdisciplinar sobre a problemática urbana. Como explicar os fallos de mercado e a intervención pública no sector da vivenda?

        Anxo Calvo-Silvosa Árbol académico, Ángeles Longarela-Ares, Fernando DeLlano-Paz, Fernando Bruna

        págs. 525-528

        Artículo
      • Aproximación á incorporación de perspectiva de xénero nunha materia de Grao en Enfermaría

        Carmen Coronado, Carla Freijomil Vázquez

        págs. 529-532

        Artículo
      • Adquisición de competencias vinculadas a la responsabilidad social a través del aprendizaje y servicio en el Trabajo Fin de Grado en Química

        M. C. Prieto Blanco, Alatzne Carlosena, Marcos Marcos Pacheco, Rosa María Soto Ferreiro

        págs. 533-536

        Artículo
      • Intervención en la empresa: práctica educativa en base a la metodología Aprendizaje Servicio

        María Dolores Sánchez Fernández, Martha Ríos Manríquez

        págs. 537-540

        Artículo
      • Inspección de ríos para su conservación: un proyecto de aprendizaje-servicio (Aps)

        Luisa Santos-Fidalgo

        págs. 541-543

        Artículo
    • Posters. Xestión de centros e colaboración entre docentes

      • Grupo de Innovación Educativa nos Estudos Ingleses e Irlandeses

        María Jesús Lorenzo Modia, Eduardo Barros-Grela

        págs. 545-547

        Artículo
      • Réplica adaptada dunha metodoloxía activa desenvolvida na UDC noutras titulacións e Universidades mediante a colaboración entre docentes

        Acacia Naves, Isabel Margarida H. R. Antunes, Javier Samper

        págs. 548-551

        Artículo

Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de libro

Opciones de compartir

Opciones de entorno