Ir al contenido

Documat


Contextos universitarios transformadores: retos e ideas innovadoras. II Xornadas de Innovación Docente

Imagen de portada del libro Contextos universitarios transformadores

Información General

Resumen

  • A innovación aplicada á práctica docente debe levar aparellada unha mellora da calidade dos procesos de ensino-aprendizaxe. Así mesmo, debe contribuír a xerar un cambio real, continuado no tempo e susceptible de ser aplicado a distintos ámbitos. A innovación é, en definitiva, unha ferramenta máis para a mellora da docencia. Esta publicación recolle un total de 25 comunicacións e 14 pósters, elixidos entre os que foron expostos na referida Xornada. O abano é amplo, abórdanse maneiras de intervir na aula moi diferentes, dende a utilización das redes sociais para a mellora da competencia lingüística, a creación de curtametraxes para a aprendizaxe e a avaliación dos estudantes ou o recurso á simulación para mellorar a formación sanitaria. Algunhas destas metodoloxías innovadoras non poderán ser de aplicación en todas as materias, pero da súa presentación e comunicación ou lectura, todos poderemos aproveitar a lección de que é preciso moverse, que as cousas que se fan para un grupo de estudantes non van servir para os que teremos o vindeiro curso, e que a colaboración entre os docentes é unha aposta necesaria e imprescindible para a mellora da formación universitaria e, polo tanto, reverterá indefectiblemente no crecemento da sociedade que estamos a crear.

Otros catálogos

Identificadores de libro

Listado de artículos

    • Comunicacións. Aplicación educativa das Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC)

    • Comunicacións. Impulso da Responsabilidade Social Universitaria

      • Fomentando o respeto polo medioambiente e a reciclaxe en dous colectivos en risco de exclusión social a través do aprendizaxe-servizo

        María José Abad López Árbol académico, Ana Ares-Pernas

        págs. 125-138

        Artículo
      • Desenvolvemento de competencias en estudantes implicados e non implicados nunha experiencia aprendizaxe-servizo

        Ana Ares-Pernas, María José Abad López Árbol académico, Belén Montero

        págs. 139-154

        Artículo
      • Protagonismo do alumnado e relevancia social: unha experiencia de aprendizaxe baseada en proxectos

        Patricia Carballal Miñán, Iria Sobrino-Freire

        págs. 155-168

        Artículo
      • Diseño y puesta en marcha de un proyecto de Aprendizaje y Servicio en Análisis Económico de las Organizaciones

        María Teresa García-Álvarez Árbol académico, Mercedes Teijeiro Álvarez

        págs. 169-182

        Artículo
      • A vila do mañá: aprendiendo enseñando

        Sandra González Álvarez, Emma López Bahut

        págs. 183-192

        Artículo
      • págs. 193-206

        Artículo
      • UDC residuo cero. Calculadora online da pegada ecolóxica

        Manuel Soto, Francisco-Alberto Varela-García

        págs. 207-224

        Artículo
      • Experiencia de aprendizaje-servicio (ApS) solidario en el grado de Español: Estudios Lingüísticos y Literarios de la Universidad de A Coruña

        Ana Veleiro Pérez

        págs. 225-242

        Artículo
    • Comunicacións. Metodoloxías activas

      • First Dates: el proyecto y la teoría

        Fernando Agrasar-Quiroga, Luz Paz Agras, Zaida Garcia-Requejo

        págs. 245-260

        Artículo
      • El aula como escenario de innovación docente 2.0

        José Ramón Alonso Pereira, Enrique Manuel Blanco Lorenzo, Juan Antonio Caridad Graña, Antonio Santiago Río Vázquez

        págs. 261-270

        Artículo
      • Mudando o enfoque: da sesión maxistral aos grupos cooperativos en Matemáticas Financeiras

        Fernando DeLlano-Paz, Paulino Martínez Fernández

        págs. 271-284

        Artículo
      • La aplicación del coaching en los procesos de aprendizaje

        Manuel Martínez Carballo, Eduardo Guillén Solórzano

        págs. 285-318

        Artículo
      • Aprendizaje cooperativo para la sensibilización en violencia de género

        María Jesús Movilla Fernández, Carla Freijomil Vázquez, Sara Fernández Basanta, Carmen Coronado

        págs. 319-329

        Artículo
    • Comunicacións. Xestión de centros e colaboración entre docentes

      • Antecedentes de los talleres de arquitectura: una colaboración entre docentes

        Amparo Casares-Gallego, Antonio Raya de Blas

        págs. 331-350

        Artículo
      • Diseño de un proyecto para implementar la simulación como metodología didáctica en el Grado de Enfermería

        Santiago Martínez Isasi, Natalia Sobrido Prieto, María Sobrido Prieto

        págs. 351-360

        Artículo
      • Experiencia de aprendizaxe interdisciplinar entre estudantes de terapia ocupacional e odontoloxía, no deseño de sistemas de comunicación alternativos

        Thais Pousada, Estíbaliz Jiménez Arberas, Emiliano Díez Villoria Árbol académico, Mónica Cano Rosás

        págs. 361-376

        Artículo
      • The Big Plant Theory y otras metodologías dinamizadoras en grupos reducidos de dos materias de Fisiología Vegetal del grado en Biología

        José Díaz Varela, Néstor Carrillo Barral, Ángeles Bernal

        págs. 377-388

        Artículo
    • Posters. Aplicación educativa das Tecnoloxías da Información e da Comunicación (TIC)

      • Laboratorio virtual para la adquisición de conceptos umbrales en ingeniería hidráulica

        María Bermúdez Pita Árbol académico, Luis Cea, Jerónimo Puertas Árbol académico, Luis Pena Mosquera

        págs. 391-393

        Artículo
      • O modelado e a simulación como recursos para a aprendizaxe

        Paula-María Castro-Castro Árbol académico, Adriana Dapena Árbol académico, María José Pereira Sáez Árbol académico, Francisco Javier Vázquez Araujo Árbol académico

        págs. 394-396

        Artículo
      • Uso de prácticas reales y virtuales para el uso de cuestionarios conceptuales en la Física Aplicada

        Juan José Galán-Díaz, Margarita Martínez-Díaz Árbol académico, Ana María Rodríguez Pasandín, Ignacio Pérez Pérez Árbol académico

        págs. 397-398

        Artículo
      • Modelos de información de la edificación (BIM) en la docencia de Arquitectura

        Pepe Vázquez-Rodríguez, Dolores Otero Chans, Javier Estévez-Cimadevila Árbol académico, Félix Suárez-Riestra

        págs. 399-401

        Artículo
    • Posters. Impulso da Responsabilidade Social Universitaria

      • Análisis del caso del modelo educativo de la Universidad Politécnica de Guanajuato desde una perspectiva de la responsabilidad social universitaria

        Dolores Guadalupe Álvarez Orozco, José Felipe Ojeda Hidalgo, María Dolores Sánchez Fernández, María Magdalena Rodríguez

        págs. 403-406

        Artículo
      • A promoción do deporte inclusivo como experiencia de Aprendizaxe- Servizo en Terapia Ocupacional

        Thais Pousada

        págs. 407-409

        Artículo
      • Responsabilidad Social: perspectiva del alumnado de Administración y Dirección de Empresas

        María Dolores Sánchez Fernández, Martha Ríos Manríquez, María Magdalena Rodríguez, Valentín Alejandro Martínez Fernández

        págs. 410-414

        Artículo
      • Análise dunha experiencia APS na Facultade de Ciencias

        Manuel Pimentel Pereira, Elvira Sahuquillo

        págs. 415-417

        Artículo
    • Posters. Metodoloxías activas

    • Posters. Recursos para a avaliación das aprendizaxes

      • De la Diplomatura al Grado en Logopedia. Influencia sobre las tasas de éxito y rendimiento en una asignatura obligatoria

        Blanca Laffon, Vanessa Valdiglesias, Eduardo Pásaro

        págs. 428-430

        Artículo
    • Posters. Xestión de centros e colaboración entre docentes


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de libro

Opciones de compartir

Opciones de entorno