InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Sindura Subanemy Kandasamy
Abigail Quansah
Greg Baker
Andrew Baas
Diana L. Moss
Keith Weber
Jenna Tague
Kathleen Melhuish
Elizabeth Roan
|
Calculus is the study of change, but differential equations students need help quantifying it
Jennifer A. Czocher, Andrew Baas, Abigail Quansah, Elizabeth Roan
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 55, Nº. 2, 2024, págs. 574-584
Building mathematics self-efficacy of STEM undergraduates through mathematical modelling
Jennifer A. Czocher, Kathleen Melhuish, Sindura Subanemy Kandasamy
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 51, Nº. 6, 2020, págs. 807-834
Jennifer A. Czocher, Keith Weber
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 51, Nº 1, 2020, págs. 50-74
Mathematical modeling: Are prior experiences important?
Jennifer A. Czocher, Diana L. Moss
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 9, 2017, págs. 654-660
Where does the calculus go? An investigation of how calculus ideas are used in later coursework
Jennifer A. Czocher, Jenna Tague, Greg Baker
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 5, 2013, págs. 673-684
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados