págs. 193-197
págs. 198-211
págs. 212-223
págs. 224-234
págs. 235-263
págs. 264-272
págs. 273-294
págs. 295-307
Modifying an existing SIMIODE project to create an in-depth project requiring a written report
Forest Mannan
págs. 308-316
págs. 317-325
Using physical simulations to motivate the use of differential equations in models of disease spread
Elizabeth G. Arnold, Mary Alice Carlson, Owen Burroughs, Elizabeth A. Burroughs
págs. 326-339
págs. 340-351
págs. 352-387
Modelling the flow through ion channels at the cell membrane
Adrianne L. Jenner, Pamela M. Burrage
págs. 388-406
págs. 407-441
págs. 442-453
págs. 454-467
Mathematical modelling using scenarios, case studies and projects in early undergraduate classes
G.R. Fulford
págs. 468-479
págs. 480-491
Bringing back the people in modelling epidemics
Shophika Vaithyanathasarma, Jacques Bélair, Geneviève Bistodeau Gagnon, France Caron
págs. 492-508
Alonso Ogueda Oliva, Padmanabhan Seshaiyer
págs. 509-542
págs. 543-546
págs. 547-564
págs. 565-573
Calculus is the study of change, but differential equations students need help quantifying it
Jennifer A. Czocher, Andrew Baas, Abigail Quansah, Elizabeth Roan
págs. 574-584
© 2008-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados