InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Gunilla Gunnarsson
Mona Holmqvist Olander
Tove Bergström
Lucian Olteanu
|
The importance of flow for secondary school students’ experiences in geometry
Tove Bergström, Constanta Olteanu, Gunilla Gunnarsson
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 54, Nº. 6, 2023, págs. 1067-1091
Programming, mathematical reasoning and sense-making
Constanta Olteanu
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 53, Nº. 8, 2022, págs. 2046-2064
Designing examples to create variation patterns in teaching
Constanta Olteanu
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 8, 2018, págs. 1219-1234
Learning study – promoting and hindering factors in mathematics teaching
Constanta Olteanu
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 7, 2018, págs. 971-985
Enhancing mathematics communication using critical aspects and dimensions of variation
Constanta Olteanu, Lucian Olteanu
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 4, 2013, págs. 513-522
Mona Holmqvist Olander, Constanta Olteanu
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 43, Nº. 5, 2012, págs. 575-587
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados