págs. 971-985
Jing Jing Ting, Rohani Ahmad Tarmizi, Kamariah Abu Bakar, Dalia Aralas
págs. 986-1002
Dubravka Glasnovic Gracin
págs. 1003-1024
Dae S. Hong, Kyong Mi Choi
págs. 1025-1051
Eyup Sevimli
págs. 1052-1068
Researching how professional mathematicians construct new mathematical definitions: a case study
Verónica Martín Molina, Alfonso José González Regaña, José María Gavilán Izquierdo
págs. 1069-1082
págs. 1083-1098
Ruti Segala, Moshe Stupel, Avi Sigler, Jay M. Jahangiri
págs. 1099-1109
Likert-scale questionnaires as an educational tool in teaching discrete mathematics
O.A. Ivanov, V.V. Ivanovaba, A.A. Saltan
págs. 1110-1118
págs. 1119-1132
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados