Ir al contenido

Documat


Blended learning tools for assessing students interactions

  • Raquel Hijón Neira [1] ; Ángel Velázquez Iturbide [1] ; Vanesa Herrera Cabanillas [1]
    1. [1] Universidad Rey Juan Carlos

      Universidad Rey Juan Carlos

      Madrid, España

  • Localización: Actas del Simposio Nacional de Tecnologías de la Información y las Comunicaciones en la Educación: VIII Congreso Nacional de Informática Educativa (SINTICE 2007) / coord. por María Isabel Fernández de Castro Árbol académico, Asociación para el Desarrollo de la Informática Educativa, IEEE, 2007, ISBN 978-84-9732-597-4, págs. 71-78
  • Idioma: inglés
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Today most universities combine Face-to-face teaching with Web-supplemented courses. Teachers have and increased their need to assess the information about what are they students doing and how are their behavioural access patterns. In order to achieve this we have developed two applications connected to our Course Management System to gain insight monitoring of the students while they are working out of the classroom. The results obtain by these two different approaches are also explained and compared.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno