InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Breed Murphy
N. Yilmazb
Jhon O�Donoghue
T.J. Ó Ceallaigh
J. O' Donoghue
Aisling Leavy
|
Malleable or fixed? Exploring pre-service primary teachers’ attitudes towards statistics
Aisling Leavy, Mairead Hourigan, Breed Murphy, N. Yilmazb
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 52, Nº. 3, 2021, págs. 427-451
Mairead Hourigan, Aisling Leavy
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 51, Nº. 7, 2020, págs. 997-1019
Aisling Leavy, Mairead Hourigan
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 5, 2018, págs. 759-777
Unpacking dimensions of immersion teacher educator identity
Aisling Leavy, Mairead Hourigan, T.J. Ó Ceallaigh
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 6, Nº. 2, 2018, págs. 218-243
Mairead Hourigan, Jhon O�Donoghue
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 46, Nº. 1, 2015, págs. 56-75
Practical problems: Using literature to teach statistics
Mairead Hourigan, Aisling Leavy
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 22, Nº 5, 2015-2016, págs. 282-291
The challenges facing initial teacher education: Irish prospective elementary teachers' mathematics subject matter knowledge
Mairead Hourigan, J. O' Donoghue
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 1, 2013, págs. 36-58
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados