Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Claudia R. Burgess
Jathan W. Austin
Jennifer A. Bergner
|
Dimensions of Learning Probability Vocabulary
Randall E. Groth, Jennifer A. Bergner, Jathan W. Austin
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 51, Nº 1, 2020, págs. 75-104
JRME monographs: looking back and thinking forward
Randall E. Groth
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 46, Nº 5, 2015, págs. 506-510
Working at the boundaries of mathematics education and statistics education communities of practice
Randall E. Groth
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 46, Nº 1, 2015, págs. 4-16
Royalty, racing, and rolling pigs
Randall E. Groth
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 22, Nº 4, 2015, págs. 218-228
Improving teaching through lesson study debriefing
Randall E. Groth
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 104, Nº 6, 2011, págs. 446-451
A venue for peer reviews: Online conversations help teachers engage in constructive criticism and attend more carefully to aligning lesson plans with problem solving
Randall E. Groth, Claudia R. Burgess
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 15, Nº 6, 2009, págs. 354-362
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados