Unha experiencia baseada en competencias coa prensa e as matemáticas nunha aula virtual
Carmen Buitrón Pérez, Maruxa Barca López, José Mª Barca López, María José Fernández Martínez, Dolores Pilar García Agra, Esperenza Gesteira Losada, Olga Martínez Cancelas, Mirian Mosquera Macías, Julio Rodríguez Taboada
págs. 5-14
O Papavento de tetraedros na escola de Lago, co CRA O Esquío de Valdoviño
Sabela Díaz Regueiro
págs. 15-17
págs. 19-29
Rosa M. Crujeiras Casais , Alexandre Cortés Ayaso, Rafael Fernández Casado, Dolores Pilar García Agra, María Victoria Otero Espinar , María Elena Vázquez Abal
págs. 31-36
págs. 37-44
págs. 45-49
págs. 51-53
págs. 55-62
págs. 63-68
págs. 69-73
págs. 75-81
págs. 83-89
O dilema dos prisioneiros: valor dos paradoxos na clase de matemáticas
José Miguel Contreras García , María del Carmen Batanero Bernabeu , José Pedro Arteaga Cezón , Gustavo Raúl Cañadas de la Fuente
págs. 91-96
Premio Abel 2011 John Willian Milnor
Santiago Gallego Saavedra
págs. 105-106
María Wonenburger Planells na creación do coñecemento. As irmás de Hipatia
Ana D. Tarrío-Tobar, Matilde Ríos Fachal, Ana Belén Rodríguez Raposo, Rosa M. Crujeiras Casais , María Elena Vázquez Cendón
págs. 107-110
As competencias en matemáticas e a avaliación por contrato de confianza
Manuel Díaz Regueiro
págs. 111-113
págs. 115-120
págs. 143-144
A arte de Vasarely: mirada matemática
Inés Ben González
págs. 145-147
Breve diccionario etimolóxico da matemática escolar (II)
Juan Blanco Rouco, Luis Puig Mosquera
págs. 149-153
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados