págs. 5-9
págs. 11-17
Como construír mosaicos aperiódicos: o exemplo dos poliminós de Penrose
págs. 19-26
É sinxela a interpretación das táboas de continxencia?
María del Carmen Batanero Bernabeu , Gustavo Raúl Cañadas de la Fuente , José Miguel Contreras García , José Pedro Arteaga Cezón
págs. 27-33
O profesor coruñés David Fernández Diéguez, divulgador e historiógrafo da Matemática
Inés Roldán de Montaud, Mercedes Sampayo Yáñez
págs. 35-39
págs. 41-45
págs. 47-52
págs. 53-58
págs. 59-64
Seminario Federal: A tecnoloxía no ensino e aprendizaxe das matemáticas
María Jesús Casado Barrio, Dolores Pilar García Agra, Esperenza Gesteira Losada
págs. 65-69
Premio Abel 2012 Endre Szemerédi
Santiago Gallego Saavedra
págs. 71-72
Breve diccionario etimolóxico da matemática escolar (III)
Luis Puig Mosquera, Juan Blanco Rouco
págs. 85-90
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados