págs. 1-12
Addition and subtraction by students with Down syndrome
María Aurelia Noda Herrera , Alicia Bruno Castañeda , Carina Soledad González González , Lorenzo Moreno Ruiz , Hilda Sanabria
págs. 13-35
págs. 37-51
Lynn Schreyer-Bennethum, Leonark Albright
págs. 53-63
Critical pedagogy for critical mathematics education
Fatma Aslan Tutak, Elizabeth Bondy, Thomasenia Adams
págs. 65-74
Dorit Patkin, Avikam Gazit
págs. 75-87
págs. 89-91
Construction of logarithm tables for Galois Fields
José Torres-Jiménez, Nelson Rangel, Ana Loreto González-Hernández, Himer Avila-George
págs. 91-102
Why 3 and 5 are always factors of primitive Pythagorean triples
J.V. Leyendekkers, A.G. Shannon
págs. 102-105
págs. 105-108
The nature of the nodes, weights and degree of precision in Gaussian quadrature rules
J.S.C. Prentice
págs. 109-117
M. Faaiz Gierdien
págs. 117-122
págs. 122-129
págs. 129-131
págs. 131-139
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados