Universitat i escola:: caminant junts cap a la interdisciplinarietat a les aules7
págs. 7-14
De la interdisciplinarietat als territoris intel·ligents, harmonia a dues veus
págs. 15-20
Des de l'escola mirem el món amb la ment ben oberta, i aprenem a comprendre'l en la seva complexitat
Carme Alemany
págs. 21-26
Connexions entre les matemàtiques i el coneixement del medi:: aspectes clau per afavorir l'alfabetització a les primeres edats
Ángel Alsina i Pastells , Fátima Dalmau
págs. 27-36
La Pedagogia Sistemàtica. Transitant per les diferents dimensions dels ser:: cos, ment, emoció
Ester Campeny
págs. 37-42
Moving to the music in Elementary School.: Sessió d'Educació Musical en Rítmica Dalcroze per a infants de 4 i 5 anys
Cristina Bota
págs. 43-50
págs. 51-54
Fer matemàtiques per fer llengua;: fer llengua per fer matemàtiques
Josep Callís i Franco , Margarida Falgàs Isern
págs. 55-60
I els infants... aprenen sols?
Joan Vallès, Marian Vayreda
págs. 61-66
El joc, activitat essencial per al desenvolupament integral de l'infant
Margarida Falgàs Isern
págs. 67-72
Experiències interdisciplinàries a l'aula d'infantil
Rita Ferrer, Joan de la Creu Godoy Tomás, Ariadna Irla, Anna Matamala
págs. 73-80
págs. 81-86
Mestre de què? La recerca de la interdisciplinarietat
Sandra Masdevall, Víctor López Ros
págs. 87-90
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados