InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Cynthia Taylor
Chrystal Dean
Alice Steimle
Kelley Buchheister
Sherri Farmer
Megan Staples
Brenda Camaligan
Carla V. Gerberry
Roger S. Wolbert
Christa Jackson
Laura Bofferding
Signe E. Kastberg
Angela M. Hodge
Nicole Wessman-Enzinger
Julie James
|
Developing the concept of a Radian
Roger S. Wolbert, Erin R. Moss
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 111, Nº 4, 2018, págs. 272-278
Signe E. Kastberg, Erin R. Moss (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 9, 2015, págs. 524-527
Solutiions: Integers, Draw or discard!
Laura Bofferding, Nicole Wessman-Enzinger, Erin R. Moss (ed. lit.), Signe E. Kastberg (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 8, 2015, págs. 460-463
Solutions: Area beyond the formula
Chrystal Dean, Signe E. Kastberg (ed. lit.), Erin R. Moss (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 7, 2015, págs. 396-399
Julie James, Erin R. Moss (ed. lit.), Signe E. Kastberg (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 6, 2015, págs. 331-333
Problem: Building mathematical practices: How many legs?
Signe E. Kastberg, Erin R. Moss (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 20, Nº 9, 2014, págs. 538-540
Problem: Integers: draw or discard! game
Nicole Wessman-Enzinger, Laura Bofferding, Signe E. Kastberg (ed. lit.), Erin R. Moss (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 20, Nº 8, 2014, págs. 476-480
Julie James, Alice Steimle, Signe E. Kastberg (ed. lit.), Erin R. Moss (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 20, Nº 6, 2014, págs. 346-349
Solutions: What is the best option?
Cynthia Taylor, Kelley Buchheister, Christa Jackson, Erin R. Moss (ed. lit.), Signe E. Kastberg (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 4, 2014, págs. 203-206
Solutions: Pattern blocks: How does your igloo grow?
Erin R. Moss, Brenda Camaligan, Signe E. Kastberg (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 3, 2014, págs. 140-143
Solutions: Decoding dimensions of the Dakota
Sherri Farmer, Signe E. Kastberg, Erin R. Moss (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 2, 2014, págs. 77-80
Erin R. Moss, Signe E. Kastberg (ed. lit.)
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 21, Nº 1, 2014, págs. 12-14
Purposes and perceptions: what do university mathematics professors see as their role in the education of secondary mathematics teachers?
Angela M. Hodge, Carla V. Gerberry, Erin R. Moss, Megan Staples
Primus: problems, resources, and issues in mathematics undergraduate studies, ISSN 1051-1970, Vol. 20, Nº. 8, 2010, págs. 646-663
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados