Instituciones
Área de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
W. E. Wright
E. A. Naiser
William H. Rupley
Mary Margaret Capraro
Tammy Raulerson
Mary M. Capraro
Gerald Kulm
Ali Bicer
Yunjin Lee
Dawn Parker
Mary Margaret Capraro
|
Yunjin Lee, Robert M. Capraro, Ali Bicer
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 50, Nº. 8, 2019, págs. 1241-1255
Ali Bicer, Robert M. Capraro, Mary M. Capraro
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 5, 2018, págs. 705-720
Reading-enhanced word problem solving: a theoretical model
Robert M. Capraro, Mary Margaret Capraro, William H. Rupley
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 27, Nº 1, 2012, págs. 91-114
Gerald Kulm, Tammy Raulerson, Robert M. Capraro, Mary Margaret Capraro, Dawn Parker
Journal of research in childhood education: An international journal of research on the education of children, infancy through early adolescence, ISSN 0256-8543, Vol. 20, Nº. 2, 2005, págs. 102-118
Statistical Significance, Effect Size Reporting, and Confidence Intervals: Best Reporting Strategies
Robert M. Capraro
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 35, Nº 1, 2004, págs. 57-62
Teaching Fractions: Strategies Used for Teaching Fractions to Middle Grades Students
W. E. Wright, E. A. Naiser, Robert M. Capraro
Journal of research in childhood education: An international journal of research on the education of children, infancy through early adolescence, ISSN 0256-8543, Vol. 18, Nº. 3, 2004, págs. 193-198
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados