Enric Cervera Mateu , Pedro José Sanz Valero
En aquest treball es presenten els resultats del projecte de millora docent “Robots Intel· ligents Lego”, patrocinat per la Unitat de Suport Educatiu, durant el curs 2000 / 2001 a la Universitat Jaume I. Concretament, aquest projecte proposava activitats per a les assignatures de Robòtica, Intel· ligència Artificial, i Projectes Intel· ligents, de les titulacions d’Enginyeria Informàtica i Enginyeria Tècnica Informàtica de Gestió, tot i que, en el cas de la Robòtica, aquesta assignatura també s’ofereix com a Lliure Elecció a les titulacions d’Enginyeria Industrial i Enginyeria Tècnica Industrial (Mecànica).
Al llarg del curs es realitzaren la majoria d’activitats previstes, amb uns resultats que es poden qualificar de molt bons o excel· lents per a la millora docent de les assignatures. Es comprovà l’eficàcia dels mètodes proposats en quant a la implicació i participació de l’estudiantat en el procés d’aprenentatge, així com la motivació aconseguida gràcies al component lúdic afegit, sense cap detriment, sinó millora, de la qualitat i quantitat de coneixements adquirits per l’alumnat.
En aquest treball es presenten les conclusions de l’experiència, i els punts a millorar en propers cursos, així com altres aspectes com el ressò obtingut en la societat, i la difusió aconseguida en fòrums internacionals dedicats a l’educació en aquestes disciplines.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados