Castellón, España
Per molts alumnes representa una dificultat l’aprenentatge matemàtic. En Educació Infantil i Primària es fonamenten els continguts, processos i actituds posteriors referents a l’esmentada matèria. Resulta imprescindible, per tant, dedicar gran atenció a la formació inicial dels mestres en Didàctica de la Matemàtica i oferir-los referents conceptuals i metodològics que els capaciten per desenvolupar satisfactòriament la seua tasca docent. Els autors, professors de Didàctica de la Matemàtica, han observat que els estudiants presenten dificultats comunes a l’hora de treballar les assignatures de l’Àrea. Per resoldre-les s’han coordinat en l’elaboració de materials docents que donen suport i ajuda als processos d’estudi i milloren els resultats dels aprenentatges. En aquest cas, es concreta en un volum sobre Geometria, Estadística, Atzar i Probabilitat, que integra els referents matemàtics que els estudiants de Mestre necessiten per enfrontar-se satisfactòriament a la docència del tercer i quart bloc de continguts de l’àrea de Matemàtiques d’Educació Primària.
Many students have great difficulty to learn mathematics in different education stage. In the elementary and primary levels of education are based content, processes and attitudes regarding the said matter later. It is essential, therefore, pay special attention to the training of future teachers in the subjects of Mathematics Didactic and offer conceptual and methodological mathematicians references that enable them to develop their teaching successfully. In recent years, teachers of Mathematics Didactic at the Jaume I University have observed that students have difficulties in working the various common subjects in the area. To facilitate the solution of these problems, members of this team decided to develop a coordinated first issue of teaching materials that support and help to study processes and improve learning outcomes. This work is based on a volume on Integers and a volume on Geometry, Statistics, Probability and Chance, which includes references that students master math needed to cope successfully teaching the third and fourth block content the area of mathematics in Primary Mathematics.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados