Ir al contenido

Documat


Liñas básicas para unha didáctica alternativa do Cálculo Integral

  • Autores: José Antonio Cajaraville Pegito Árbol académico, Antón Labraña Barrero Árbol académico
  • Localización: Eduga: revista galega do ensino, ISSN 1133-911X, Nº 45, 2005, págs. 175-196
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • A investigación realizada arredor da comprensión do Cálculo Integral por alumnos de secundaria, mostra que a maioría carecen dun soporte xeométrico que lles axude a comprender a natureza dos diferentes problemas que se lles presentan, e non posúen criterios relevantes para recoñecer cando un problema pode ser modelado por integración. Planificamos daquela un programa de ensinanza con actividades contextualizadas que promovan a realización de conxecturas, a análise crítica das mesmas e a conseguinte fundamentación.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno