Ir al contenido

Documat


Analysis of standards and specifications of quality andaccessibility in e-learning

  • Eva García [1] Árbol académico ; Antonio García-Cabot [1] Árbol académico ; Markku Karhu [2]
    1. [1] Universidad de Alcalá

      Universidad de Alcalá

      Alcalá de Henares, España

    2. [2] Helsinki Metropolia University of Applied Sciences

      Helsinki Metropolia University of Applied Sciences

      Helsinki, Finlandia

  • Localización: Actas del IV Congreso Internacional sobre Aplicación de las Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA 2012): Universidad Técnica Particular de Loja, Loja (Ecuador), 24-26 de octubre de 2012 / coord. por Luis Bengochea Martínez, Nelson Piedra Pullaguari Árbol académico, 2012, ISBN 9789942083869, págs. 92-99
  • Idioma: inglés
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • This paper shows the results of a comparative analysis of different standards and models related to the management and assessment of quality in elearning. Some different specifications have been identified in this scope and a first comparative analysis has been done taking into account the responsible organization, the scope of each standard (product or process oriented), its scope of appliance (general or educative), and if there are or not some associated certification.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno