págs. 2069-2086
págs. 2087-2106
págs. 2107-2135
Posing mathematics problems about STEM careers: problem quality, scaffolds, and problem solving
Candance Walkington, Matthew L. Bernacki, Min Wang, Brooke Istas, Meghan Greene
págs. 2136-2169
págs. 2170-2190
págs. 2191-2218
Prospective mathematics teachers learning complex numbers using technology
Jorge Gaona Paredes, Silvia Soledad López, Elizabeth Montoya Delgadillo
págs. 2219-2248
págs. 2249-2267
Charity Cayton, Kayla Chandler
págs. 2268-2292
University students’ engagement with digital mathematics textbooks: a case of linear algebra
Elena Castro Rodríguez , Angeliki Mali, Vilma Mesa
págs. 2293-2315
Student understanding of approximations in physics
K. K. Mashood, Arvind Kumar, Anwesh Mazumdar
págs. 2316-2348
págs. 2349-2373
págs. 2374-2388
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados