Polynomial calculus: rethinking the role of calculus in high schools
Melva R. Grant, William Crombie, Mary Enderson, Neil S. Cobb
págs. 823-836
Jackie Reid, Janelle Wilkes
págs. 837-852
Just do it: flipped lecture, determinants and debate
Barbara Kensington-Miller, Julia Novak, Tanya Evans
págs. 853-862
Bulent Güven, Funda Aydin Guc, Zeynep Medine Ozmen
págs. 863-876
Eyup Sevimli
págs. 877-896
págs. 897-906
Warren Code, Sandra Merchant, Wes Maciejewski, Matthew Thomas
págs. 917-937
Thierry Dana-Picard, Nurit Zehavi
págs. 938-959
págs. 959-960
Chalk it up to experience: using chalkboard paint to create mathematical manipulatives
Andrea Young, Kathryn Bruhns
págs. 961-971
págs. 972-976
págs. 976-986
págs. 987-991
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados