Introduction of the Notion of Differential Equations by Modelling Based Teaching.
Natalija Budinski, Djurdjica Takaci
págs. 107-112
Competence, Didactic Situations and Virtual Envonments for Teaching and Learning.
Oscar León, Claudia Guzner
págs. 113-120
págs. 121-126
Pedro Hernández Hernández, José Luis González Marí
págs. 127-136
Could it be Possible to Replace DERIVE with MAXIMA?
Alfonsa García López , Francisco García, Gerardo Rodríguez Sánchez , Agustín de la Villa Cuenca
págs. 137-142
Santos Merino Álvarez, J. Martínez, G. Gutiérrez, José Luis Galán, Pedro Rodríguez Cielos , María Luz Muñoz Ruiz , J.M. González, Pablo Cordero Ortega , Yolanda Padilla Domínguez, Ángel Mora Bonilla , Enrique Mérida Casermeiro , Francisco Rodríguez Díaz
págs. 143-148
págs. 149-154
Rosario Vera Ruiz
págs. 155-161
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados