Connexions entre la universitat i l'escola:: un element clau per evolucionar en l'art d'ensenyar
págs. 7-12
págs. 13-20
Investigant en la pròpia aula:: cap a una formació significativa en el si dels centres
Olga Esteve Ruescas
págs. 21-26
Les paraules gràvides del món. Creativitat en la lectura i l'escriptura de textos literaris
Mariona Masgrau Juanola, Margarida Falgàs Isern
págs. 27-30
Explorar, investigar i descobrir a l'educació infantil:: Els tresors de gel
Lídia Ochoa
págs. 31-34
Sensibilització al contacte corporal:: el massatge en la infància
Roser Güell Ordís
págs. 35-40
L'emoció de l'experiència artística
Joan Vallès, Montserrat Calbó Angril
págs. 41-44
Parlem, escoltem, compartim... aprenem:: taller d'expressióoral en L2
Anna Maria Corredor Plaja, Montserrat Mola
págs. 45-50
Reflexió en l'experimentació a la classe de Ciències en Educació Primària
Climent Frigola Darder
págs. 51-54
Avaluació de l'educació física per competències:: competència motriu
Dolors Cañabate Ortiz
págs. 55-62
L'educació musical en el treball per projectes interdisciplinaris:: propostes i experiències
Miquel Alsina i Tarrés
págs. 63-66
págs. 67-70
págs. 71-74
L'escolta musical a l'escola d'educació infantil
Silvia Sánchez
págs. 75-78
Promoure l'expressió oral i escrita a la classe de llengua estrangera a primària:: la creació de videopodcasts i videoconferències
Carina Siqués Jofré, Sergi Roura Planas
págs. 79-84
De la resolució a la competència
Josep Callís Figueres
págs. 85-90
Una mirada inclusiva a l'estudi del medi social
Roser Batllori
págs. 91-94
Recorreguts d'indagació en l'aprenentatge de l'art
Joan Vallès, Marian Vayreda
págs. 95-100
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados