Els veritables i rellevants projectes sempre es recolzen sobre esforços col·lectius i les institucions, en general, o les institucions de recerca, en particular, en són un clar exponent i un bon exemple. No és possible reduir-les en un sol nom, una sola persona, una sola actuació. Aquest, crec, és el principal objectiu del llibre, a saber: fer visible la riquesa de veus i grups de recerca que, aplegats i en el marc de l’Institut de Recerca Educativa de la Universitat de Girona, porten deu anys sumant esforços en la comprensió, millora i transformació de la pràctica educativa.
Presentació
Moisès Esteban Guitart
págs. 9-16
págs. 17-38
Equip de Recerca Col·laborativa per a la Millora Curricular, Organitzativa i de l’Orientació en Educació.BITÀCOLA
págs. 39-60
Grup de Recerca en Ciències Socials Aplicades (CISA)
Eva Àlvarez, Josep Manuel Barbero, Maite Boldú, Joaquim Brugué, Xavier Casademont Falguera, Isabel Clemente, Pere Cortada Hortalà, Judit Font Redolad, Mercè Ginesta, Jose Antonio Langarita Adiego, Maria Martín, Romina Martínez García, Nuria Sadurní
págs. 61-84
Grup de Recerca en Cultura i Educació
Moisès Esteban Guitart, Víctor López Ros, Carina Siqués Jofré, Mariona Llopart Rossell, Julie Waddington, David Subero, Ignasi Vila Mendiburu , Josep M. Serra i Bonet
págs. 85-106
Grup de Recerca en Diversitat
María Pallisera i Díaz, Judit Fullana Noell, Montserrat Vilà i Suñé
págs. 107-132
Grup de Recerca en Educació Científica i Ambiental (GRECA)
págs. 133-152
Grup de Recerca en Educació, Patrimoni i Arts Intermèdia (GREPAI)
págs. 153-184
Grup de Recerca en Gestió i Administració de Polítiques Socialsi Culturals
Alfons Martinell, Gemma Carbó Ribugent, Toni Vilà
págs. 185-202
Grup de Recerca en Polítiques, Programes i Serveis Educatius i Socioculturals (GRES)
Anna Planas, Jordi Feu i Gelis, Pere Soler, Carles Serra i Salamé, Josep Miquel Palaudàrias i Martí, Oscar Prieto Flores, Patricia Melgar Alcantud, Eliseu Carbonell i Camós
págs. 203-224
Qualitat del procés d’ensenyament-aprenentatge i formació del professorat
María Luisa Pérez Cabaní, Montserrat Palma i Muñoz, Esther Argelagós, Cecilia Freire Valencia, Josep Juandó Bosch, María Reyes Carretero
págs. 225-248
Grup de recerca Llengües i Aprenentatge (Language and learning research group)
Sílvia Llach Carles, Jordi Cicres i Bosch , María Dolores Ribot Mundet, Maria Fernández Pou, Montserrat Mola, Quim Bayé Ferrer
págs. 249-272
Meritxell Estebanell Minguell, Jordi Freixenet Bosch , Xavier Cufí i Soler , Marta Peracaula , David Codina Regás, Juan González Crespo, Pere Cornellà Canals, Eduard Muntaner Perich, Mariona Niell, Joan Fontás Serrat, Rosa Maria Felip, Josep Duran
págs. 273-290
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados