InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Fred Dervin
Ashley Simpson
Xuming He
Xiuchuan Lu
Rui-Yin Liu
Ke Zhao
Fred Dervin
Ke Zhao
Xiao Zou
Nong-Zhong Shi
Xiuwen Chen
|
Ashley Simpson, Fred Dervin, Jian Tao
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 6, 2022, págs. 2041-2057
Agency in meso-level language policy planning in the face of macro-level policy shifts: a case study of multilingual education in a Chinese tertiary institution
Xiuwen Chen, Jian Tao, Ke Zhao
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 22, Nº. 1-2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Issue on Agency in Language planning and policy; Guest Editors: Anthony Liddicoat and Kerry Taylor-Leech), págs. 136-156
Towards a multilayered and multidimensional analysis of multilingual education: ideologies of multilingualism and language planning in Chinese higher education
Xiuwen Chen, Fred Dervin, Jian Tao, Ke Zhao
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 21, Nº. 3, 2020, págs. 320-343
The Collective Agency of Language Teachers under the Scheme of Research Excellence: Using a social network approach
Jian Tao, Ke Zhao, Xiuwen Chen
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, ISSN-e 1576-4737, Nº. 84, 2020 (Ejemplar dedicado a: Monográfico: Multilingüismo en las universidades chinas), págs. 13-25
Spanish language teachers’ pedagogical beliefs in Chinese universities
Xiuchuan Lu, Xiao Zou, Jian Tao
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, ISSN-e 1576-4737, Nº. 84, 2020 (Ejemplar dedicado a: Monográfico: Multilingüismo en las universidades chinas), págs. 41-53
Jian Tao, Ke Zhao, Xiuwen Chen
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 7, 2019, págs. 633-646
Bayesian analysis of the patterns of biologica l susceptibility via reversible jump MCMC sampling
Rui-Yin Liu, Jian Tao, Nong-Zhong Shi, Xuming He
Quality control and applied statistics, ISSN 0033-5207, Vol. 58, Nº. 1-2, 2013, págs. 47-48
Jian Tao
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 43, Nº 4, 2022, págs. 839-843
Es reseña de:
Theorizing and analyzing language teacher agency
Hayriye Kayi-Aydar (ed. lit.), Xuesong (Andy) Gao (ed. lit.), Elizabeth R. Miller (ed. lit.), Manka Varghese (ed. lit.), Gergana Vitanova (ed. lit.)
Bristol : Multilingual Matters, 2019
Teacher agency and policy response in English language teaching
Patrick C. L. Ng (ed. lit.), Esther F. Boucher-Yip (ed. lit.)
London : Routledge,, 2017
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados