InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Betty Love
Elliott Ostler
Robert D. Shuster
Andrew W. Swift
Neal Topp
C.L. Corritore
Jarene Fluckiger
Dana L. Richter Egger
B.L. Hickman
Don Grandgenett
Robert Mortenson
Angie Hodge
R. Hitchcoock
James P. Hagen
Frederic C. Laquer
|
Student learning and perceptions in a flipped linear algebra course
Betty Love, Angie Hodge, Neal Grandgenett, Andrew W. Swift
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 3, 2014, págs. 317-324
Improving Student Attitudes about Science by Integrating Research into the Introductory Chemistry Laboratory:: Interdisciplinary Drinking Water Analysis
Dana L. Richter Egger, James P. Hagen, Frederic C. Laquer, Neal Grandgenett, Robert D. Shuster
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 87, Nº 8 (August), 2010, págs. 862-868
Problem Resolution Through Electronic Mail:: A Five-Step Model
Neal Grandgenett, Don Grandgenett
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 38, Nº 4 (November), 2001, págs. 347-353
A Comparison of Two Laboratory‐based Approaches for Teaching Introductory Computer Science
C.L. Corritore, B.L. Hickman, Neal Grandgenett, R. Hitchcoock
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 36, Nº 4, 1999, págs. 292-301
Integrating Technology into Teaching and Learning:: The Three Keys to the Kingdom
Neal Grandgenett, Don Grandgenett, Neal Topp, Jarene Fluckiger, Elliott Ostler, Robert Mortenson
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 34, Nº 4, 1997, págs. 252-256
Techniques for Improving Computer‐assisted Presentations
Neal Grandgenett, Don Grandgenett
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 34, Nº 1, 1997, págs. 17-23
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados