InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
Anthony Cronin
Shaun Belward
Don Shearman
Kelly E. Matthews
Jim Pettigrew
Carmel Coady
Donald Shearman
Claire Mullen
Vilma Simbag
|
Optimising the blend of in-person and online mathematics support: the student perspective
Claire Mullen, Anthony Cronin
, Jim Pettigrew
, Donald Shearman
, Leanne Rylands
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 56, Nº. 2, 2025, págs. 275-295
The rapid move to online mathematics support: changes in pedagogy and social interaction
Claire Mullen, Jim Pettigrew, Anthony Cronin, Leanne Rylands, Don Shearman
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 53, Nº. 1, 2022, págs. 64-91
Mathematics learning support and engagement in first year engineering
Leanne Rylands, Don Shearman
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 49, Nº. 8, 2018, págs. 1133-1147
Scientists and mathematicians collaborating to build quantitative skills in undergraduate science
Leanne Rylands, Vilma Simbag, Kelly E. Matthews, Carmel Coady, Shaun Belward
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 6, 2013, págs. 834-845
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Documat. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2008-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados