Adrián Sánchez Carmona
, Jordi Pons, Sergi Robles
La falta de motivació de l'alumnat és un problema recorrent. L'alumnat valora obtenir el títol per sobre d'assolir coneixements, habilitats i competències. Per combatre això, hem desenvolupat una experiència de ludificació que s'articula a través d'un sistema de mèrits i classificacions. Els mèrits van lligats a l'assoliment d'habilitats i competències que l'alumnat no sol valorar. Durant el curs 15/16, s'està realitzant un pla pilot amb 905 alumnes del Grau d'Enginyeria en Informàtica a la UAB.
The students' lack of motivation is a usual problem. The students value more the obtention of the degree than the developingof competences and skills. In order to fight this, we developed a gamification's experience based on merits and rankings. The merits are linked to the attainment of skills and competences that students usually do not appreciate. During the academic year 2015/16, we are carrying out a pilot involving 905 students of Graduate of Engineering in Computer Science at the UAB.
© 2008-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados