Ir al contenido

Documat


Experiència de Ludificació per Millorar el Rendiment de l'Alumnat d'Enginyeria a través de la Motivació

  • Autores: Adrián Sánchez Carmona Árbol académico, Jordi Pons, Sergi Robles
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 3, 2016
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      La falta de motivació de l'alumnat és un problema recorrent. L'alumnat valora obtenir el títol per sobre d'assolir coneixements, habilitats i competències. Per combatre això, hem desenvolupat una experiència de ludificació que s'articula a través d'un sistema de mèrits i classificacions. Els mèrits van lligats a l'assoliment d'habilitats i competències que l'alumnat no sol valorar. Durant el curs 15/16, s'està realitzant un pla pilot amb 905 alumnes del Grau d'Enginyeria en Informàtica a la UAB.

    • English

      The students' lack of motivation is a usual problem. The students value more the obtention of the degree than the developingof competences and skills. In order to fight this, we developed a gamification's experience based on merits and rankings. The merits are linked to the attainment of skills and competences that students usually do not appreciate. During the academic year 2015/16, we are carrying out a pilot involving 905 students of Graduate of Engineering in Computer Science at the UAB.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno