Maria Assumpció Rafart Serra, Andrea Bikfalvi, Josep Soler i Masó, Ferrán Prados , Jordi Poch
With the ACME platform’s support, students undergoan activity split intwo stages, the first stageis atrainingactivityand the second anevaluationactivity. In this work, a students behaviourstudyis performedwhilst theycarry out this activity. Wedistinguish between the students who practice and those who do not previouslypractice. Obtained results demonstratethat the use of e-learning tools encourage learning and, moreover, that the students who practice obtain better results than those who do not.
Amb el suport de la plataforma ACME es proposa als estudiants una activitat que consta de dues fases, la primera d’entrenament i la segona d’avaluació. En aquest treball es fa un estudi del comportament dels estudiants al realitzar aquesta activitat. Es distingeix entre els alumnes que practiquen i els que no practiquen prèviament. Es constata que l’ús d’eines de e-learning afavoreix l’aprenentatge i es posa de manifest que els alumnes que practiquen obtenen millors resultats que els que no ho fan.
© 2008-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados