Ir al contenido

Documat


Resumen de Anàlisi del comportament dels estudiants al realitzar una activitat de e-Learning

Maria Assumpció Rafart Serra, Andrea Bikfalvi, Josep Soler i Masó, Ferrán Prados Árbol académico, Jordi Poch

  • English

    With the ACME platform’s support, students undergoan activity split intwo stages, the first stageis atrainingactivityand the second anevaluationactivity. In this work, a students behaviourstudyis performedwhilst theycarry out this activity. Wedistinguish between the students who practice and those who do not previouslypractice. Obtained results demonstratethat the use of e-learning tools encourage learning and, moreover, that the students who practice obtain better results than those who do not.

  • català

    Amb el suport de la plataforma ACME es proposa als estudiants una activitat que consta de dues fases, la primera d’entrenament i la segona d’avaluació. En aquest treball es fa un estudi del comportament dels estudiants al realitzar aquesta activitat. Es distingeix entre els alumnes que practiquen i els que no practiquen prèviament. Es constata que l’ús d’eines de e-learning afavoreix l’aprenentatge i es posa de manifest que els alumnes que practiquen obtenen millors resultats que els que no ho fan.


Fundación Dialnet

Mi Documat